Yükleniyor... Lütfen Bekleyiniz.
search

DUBAİ rezidans çölünden UMMAN Khasab’a yolculuk

Dubai Umman Fotoğraf Çekimi :

Dubai Rezidans çölünden Umman Khasab’a yolculuk / Ummanlıların Türklere Sevgisi :

Ucuz fotoğraf ve video ekipmanları almak için defalarca gittiğim Dubai’ye bu sefer de Canon 5dmark 4 ve lensler almak için gidiyorum. 2017 başındayız.  Bu sefer sadece ürün almak için değil, ufak tefek geziler de yapmak istiyorum. Mesela Burj Khalifa’yı yeni alacağım geniş açı lensler çekmek var planımda. Bir de Khalifa’nın yüksek noktası, onların deyimiyle ” atmosphere floor”  katına çıkıp oradan Dubai’nin müthiş panoramik manzara fotoğraflarını çekmek istiyorum. Bunun için geniş, tele tüm lenslerimi yanıma alıyorum. Tabi önce gidip 5d mark 4 ü satın almam gerekiyor. Deira Dubai bölgesinde daha önceden listeme almış olduğum kamera ekipmanları satan bir mağazadan iki saat içinde (Testler ve denemeler dahil) tüm alışverişimi bitiriyorum.

Başta bahsettiğim Khalifa fotoğraf çekimi ve atmosphere deneyimini tatma zamanı.Gişede ve içeride asansör sırasını sabırla bekledikten sonra çok kısa bir sürede dünyanın insan yapımı en yüksek noktalarından birine çıkmış oluyorum. Asansör yükselirken kenarlarda beliren animasyonla her saniye geçtiğimiz diğer insan yapımı binaları görmekteyiz. Mesela Eyfel kulesi yolun yarısında geçilmiş oluyor.Daha sonra müthiş manzaralar başlıyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

bülent özalp burj khalifa dubai Dubai Umman Fotoğraf Çekimi : burj khalifa Dubai Umman Fotoğraf Çekimi : burj khalifa muhteşem fotoğraf Dubai Umman Fotoğraf Çekimi : dbx airport

Dubai Umman Fotoğraf Çekimi : Umman’a otobüs bileti aldım :

İki gün daha ekipman ve gezi ile geçiyor. Daha sonra aldığım otobüs bileti ile yola koyuluyorum Umman’a. Rezidans çölü Dubai her geçen saniye geride kalıyor,biraz çöl biraz kavruk kasabalar eşliğinde gün batımına doğru tüm medeniyet arkamda kalıyor Umman tepelerine tırmanmaya başlıyoruz.Daha çorak ve yalnız bir yerdeyiz. Yola çıktıktan 2:30 saat sonra sınıra ulaşıyoruz. Bir de ne olsun ancak kovboy filmlerinde olabilecek bir sınır ve pasaport kontrol noktasındayız. Çok eski bir bina. Pasaport sırasına giriyoruz.Eski bina ama yeni lcdler var 3-4 yerde. Hepsinde Türkiye reklamları dönüyor. Bayağı şaşırdım. Ve o sırada bir anda gürültü koptu turko turko diye ne oluyor diye bakarken biri geldi kucakladı beni sıradan çıkardı ve hemen işlemimi yaptı. Osmanlı zamanında Umman’a verdiği desteğin etkileri günümüzde de devam ediyor. Hemen anlatıyorlar. Yolculuk 1:30 saat daha sürecek tekrar yola koyuluyoruz. Karşımda Musandam yarımadası’nın fiyordları muhteşem sıra sıra geçiyoruz, Khasab’ın merkezine kadar.Gözlerim muhteşem manzaralara doyuyor.

Bu gezimde bir çok portre fotoğraf çekimi , manzara fotoğraf çekimi yaptım. Yeni gezilerde görüşmek dileğiyle,

Sevgiler,

Bülent Özalp

YOLCUĞUN PUANLAMASI : Dubai – Umman (Oman) : 100/90

Dubai Avmleri görüdğüm en büyük alışveriş merkezi

Tags : Fabrika Fotoğraf Çekimi , Otel fotoğraf Çekimi , Dubai Umman Fotoğraf Çekimi , Dubai Umman Video Çekimi

Categories

View Bigger
Download
Story Details Details Like 2

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url